Od ponad półtora roku jestem użytkownikiem żarówek H4 Philips X-treme Vision +100%, które bardzo sobie chwalę. Ostatnio jednak Philips Polska zapytał mnie czy nie chciałbym sprawdzić następcy używanych przeze mnie żarówek, które w ofercie zastąpiły dotychczas oferowane X-treme Vison +100% . Długo nie zwlekałem z odpowiedzią i dlatego już dziś możecie zobaczyć porównanie obydwu produktów na moim blogu.
Zacznijmy od początku i zobaczmy jak wygląda sam produkt oraz co deklaruje producent na opakowaniach obydwu swoich produktów:
To co klienta powinno interesować najbardziej znalazło się z tyłu opakowania. To właśnie na naklejce umieszczonej na tylnej ściance opakowania znajdziemy najważniejsze dla nas informacje jak np. informacje o temperaturze barwowej żarówki, odległości na jaką powinny świecić oraz o przybliżonej żywotności. Wszystkie te informacje znajdziecie na zdjęciu powyżej.
Z lewej strony żarówki Philips Xtreme Vision +100% a z prawej Xtreme Vision +130% |
I tak właśnie doszliśmy do części, w której prezentuje porównanie obu żarówek na nieoświetlonej drodze. Zarówno świateł drogowych jak i świateł mijania.
Światła mijania (z lewej Xtreme Vison +100%, z prawej Xtreme Vision +130%) |
Światła drogowe (z lewej Xtreme Vision +100%, z prawej Xtreme Vision +130%) |
Zdaje sobie sprawę z faktu, że na zdjęciach przewaga żarówek +130% nie wygląda na znaczącą, jednak podczas codziennej jazdy większa temperatura barwowa nowych żarówek, większy oraz dalszy snop światła powoduje, że prawe pobocze drogi jest lepiej oświetlone a dłuższy snop światłą daje mi poczucie większego bezpieczeństwa za kierownicą.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz