11 października 2015

Philips H4 X-treme Vision 100% VS. 130% porównanie


   Od ponad półtora roku jestem użytkownikiem żarówek H4 Philips X-treme Vision +100%, które bardzo sobie chwalę. Ostatnio jednak Philips Polska zapytał mnie czy nie chciałbym sprawdzić następcy używanych przeze mnie żarówek, które w ofercie zastąpiły dotychczas oferowane X-treme Vison +100% . Długo nie zwlekałem z odpowiedzią i dlatego już dziś możecie zobaczyć porównanie obydwu produktów na moim blogu.

Zacznijmy od początku i zobaczmy jak wygląda sam produkt oraz co deklaruje producent na opakowaniach obydwu swoich produktów:


Z przodu oprócz zmienionego nieco layoutu opakowania oraz naklejek informujących o większej ilości jaśniejszego światła próżno szukać większej ilości informacji, które mogłyby zainteresować potencjalnego klienta.


Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale Philips w końcu doszedł do wniosku, że trochę głupio sprzedawać żarówki halogenowe z widniejącymi na obrazku światłami bi-xenonowymi z Audi A4, więc w nowym produkcie na obrazku pojawiły się bliższe prawdzie reflektory halogenowe z Audi A6.


To co klienta powinno interesować najbardziej znalazło się z tyłu opakowania. To właśnie na naklejce umieszczonej na tylnej ściance opakowania znajdziemy najważniejsze dla nas informacje jak np. informacje o temperaturze barwowej żarówki, odległości na jaką powinny świecić oraz o przybliżonej żywotności. Wszystkie te informacje znajdziecie na zdjęciu powyżej.

Z lewej strony żarówki Philips Xtreme Vision +100% a z prawej Xtreme Vision +130%

I tak właśnie doszliśmy do części, w której prezentuje porównanie obu żarówek na nieoświetlonej drodze. Zarówno świateł drogowych jak i świateł mijania.

Światła mijania (z lewej Xtreme Vison +100%, z prawej Xtreme Vision +130%)

Dla lepszego zobrazowania przedstawiam także osobne porównanie świateł mijania oraz świateł drogowych na zdjęciu poniżej.

Światła drogowe (z lewej Xtreme Vision +100%, z prawej Xtreme Vision +130%)

Zdaje sobie sprawę z faktu, że na zdjęciach przewaga żarówek +130% nie wygląda na znaczącą, jednak podczas codziennej jazdy większa temperatura barwowa nowych żarówek, większy oraz dalszy snop światła powoduje, że prawe pobocze drogi jest lepiej oświetlone a dłuższy snop światłą daje mi poczucie większego bezpieczeństwa za kierownicą.

Czego nie pokazały fotografie niech pokaże Wam film, który nakręciłem specjalnie dla potrzeb tego porównania.


Mam nadzieję, że choć trochę przedstawiłem Wam różnicę pomiędzy obydwoma produktami. Jak dla mnie nowe Philipsy są znacząco lepsze od swoich poprzedników i są dla mnie naturalnym wyborem jako nowe żarówki do mojego samochodu. Dlatego właśnie z czystym sercem mogę je polecić wszystkim osobom, które szukają dla swojego samochodu żarówek dających naprawdę dużo światła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz